Saturday 16 October 2010

SAMA TAPI TAK SERUPA.

It's about time to introduce to you, my bestie, Renee.


 Present.



 Past Tense. (Masa dalam Tanjung Rambutan)

Which one is better?
Hahaha, pada aku, dua-dua pun okay. As long as kau tetap kau. Eh tapi kan, umur kau dah nak 20 dah kan. Dah kau potong rambut, dah tak gaya macam 20. Hihi tak sabar la nak pegi PARAMORE. Dengan rambut baru pulak tu. Senang la nak headbang (Ya Allah koyanye). Dah lama tak spend time together kan, memandangkan masing-masing sibuk dengan kerjaya. Tapi takpe, nanti kita boleh bersuka-ria bersama :) Hmm, aku nak merepek apa pasal kau ni eh? Okayla. Since kita dah nak dekat 4 tahun berkawan baik, aku nak kau tahu, yang kau la teman, sahabat, kawan yang paling perfect pernah aku ada. Even aku hangout dengan orang lain, bayang-bayang kau selalu ada sebelah aku. Tak percaya? Tanya Anis, aku selalu tersasul panggil dia dengan nama "Renee". Tak kisah la tu. Aku jenis yang tak pandai nak cakap depan-depan, sebab aku kan pemalu. So, ni la peluang aku nak cakap kan.(MALU) Kalau anda-anda semua nak tahu, bermacam-macam pengalaman yang kami tempuh sepanjang menjalani alam remaja bersama-sama. Ada yang positif, ada jugak negatif. Tihihihi macam bodoh rasa bila ingat balik. Tapi at least kita ada sejarah bersama kan? Hahahahaha! Ingat tak plan yang kita buat? Nak pakai baju apa, spek apa, kasut apa. Haaaa yang paling penting, handbag tradisional aku! Hahahaha kelakar la. Siap buat plan lagi. Alaaaa ceteknya minda. Yela time tu baru Form 5. Ish ish ishhhhh. Tetbocor pulak rahsia. Tapi takpe, untuk tatapan bersama. Haihh, kalau nak cerita memang panjang! Sebab banyak aku bergelak ketawa, menangis, bergaduh dan macam-macam lagi dengan kau. Aku nak kau tahu la semua ni. Aku sayang kau sehingga hujung nyawa aku. Kau orang penting selepas family aku. Ingat tu! Aku sayang kau. :')


P/S : Aku tak tau kenapa aku sebak time aku buat entry nih. Zzzz~

*Terpaksa update baru atas sebab-sebab tertentu :)

17 Oct 2010
03.05 am