Thursday 13 January 2011

PERIOD?

Ehhh jangan salah paham, bukan saya period yerk! Bukan bukan. Ni hanyalah title entry sahaja. Errr, harini semua orang macam period jek. Asyik nak marah-marah jek. Seperti biasa, aku lah mangsa nye as based on what had written by Elia (gf goalie Malaysia tuu) in her blog. 


17hb - "Kamu lebih suka mejaga hati orang lain berbanding hati kamu sendiri. Namun sikap penting yang kamu tonjolkan membuatkan orang tidak tahu perasaan sebenar kamu." 


Aku memang tak pandai marah unless kalau aku memang betul-betul MARAH. Tapi aku memang jarang la nak marah. Depends la. Tapi that's doesn't mean korang boleh marah aku sesuka hati korang kan. Sebab, pernah imagine tak korang kene marah depan orang? Ape perasaan korang time tu? Kalau aku la kan, memang terus terbayang muka mak and abah dah at that moment. Manja kan? Hahaha WTF. But betol la. Jangan simply nak lepaskan kemarahan korang dekat orang yang tak bersalah sebab tak dapat lepaskan geram korang kat seseorang tuh. Kesian orang yang tak bersalah tu (aku la tu).


Last but not least, sebelum nak marah orang tu, beringatlah. Setiap orang ada batas kesabaran dia. Walaupun aku memang tak marah, senyum-senyum je, dalam hati aku siape tahu kan? ;)


p/s : ADA AKU KESAH? HAHA!