Tuesday 11 January 2011

DAP DIP DUP

Hmmm kenape otak serabut nih? Hadoi. Macam banyak mende lagi nak kene setel. Tapi aku malas nak nyusahkan sape sape. Tu yang sampai pening kot. PTPTN ni haa. Kene beli no pin la ape la. Ishhh. Date nak masuk belajar dah nak dekat. Fuhhh debar nya toksah cakap la. Nak adapt ngan new surrounding lagi. Eeeeeee tak suka betol aku mende mende camnih. Tapi what to do. I have to. For my own good sake.

Hmm dan serabut ni mungkin jugak datang dari banyak masalah yang datang lately. Letih otak aku pikir.(Walaupun tak suruh pikir) Tapi terpikir jugak because when it comes to family matters, sape nak duk diam jadik patung jek kan? Memang nampak sangat lah selfish kalau gitu. Macam mane la nak selesaikan benda ni. Kadang-kadang terpikir jugak nak rompak bank. Dalam 100k camtu, bagi mak abah,(aku amik sikit la) then stop buat mende mende ni. Kalau korang ada terbaca paper ada rompakan kat bank, aku la tu. HAHAHA (gurau je!!! kang tak pasal-pasal pule) hehehe (gelak cuak)

DAN YANG AKU PALING AKU PERASAN ADALAH dah lama aku tak berkarya. Otak dah berkarat kot.  Banyak sangat mende menari-nari sebelah otak aku yang kiut nih. So 'dia' tak boleh nak focus on something arts. Hahaha sebab yang tak relevan (tapi mungkin jugak)

Actually, sekarang ni office hour. Jam menunjukkan tepat pukul 3.23 pm. Hahaha dan sebenarnya bosan. Sebab tu terciptanya entry yang mencarut ni. Okay la. Nak sambung berFACEBOOK. Eh eh, bekerjaaaaa la! Hahaha byee!