Sunday 16 January 2011

HAHAHAHA.

Hahahaha! Eh terketawa pulak. Nak tahu kenape? Hahaha sekali lagi. Tak penting pun. Tapi nak cite gak. Pagi tadi, on the way pegi keje lepas kunci pintu rumah, ternampak la kelibat something kat tingkap rumah depan. Hahahaha nak tahu siapa? Haaaa 'beliau' lah individu (individu ke?) yang telah menconteng arang (mencakar) di atas kulit muka aku yang tak berape nak mulus nih. Patot la dah lama aku tak nampak 'beliau'. Rupanya kene kurung dalam toilet!! Hahahaha padan muka kau KUCING. Memang padan la kan sebab dia pun cute (pulak dah). Lepas dah nampak 'beliau' tu, aku kesian jugak sebab 'beliau' pandang macam mintak tolong. Tapi apakan daya, aku tak mampu sebab teringat kisah silam. Fobia nokkk! (fobia la sangat). Then, aku jalan je laa. Lupa diri pulak dah lambat pegi keje. Ngeh ngeh.

Presenting, SI BERTUAH!