Saturday 13 November 2010

HEY YOU OUTSIDER!

Hey, kau ni siapa? Tiba-tiba muncul dalam hidup aku. Kalau muncul membahagiakan takpe la jugak. Ni tak, selalu sibuk hal orang. Weh "manusia", kau jaga hidup kau sudah la. Jangan duk nyibuk nak susun-susun hidup orang lain. Aku tengok hidup kau pun terabur! So, kau memang tak berhak langsung nak suruh aku do this and that okay buddy? Kau ni memang macam muka tak malu kan. Kenal pun tak, tiba-tiba nak judge aku. Hey mamat, suka hati aku laaa. Kau ni sibuk-sibuk hal aku, KAU SUKA KAT AKU KE HA? Adoi semak la mata aku tengok kau. Tobak pong! Lastly, kau jaga la hidup kau. Sebab kau tu dah ada anak. Jaga anak kau supaya jangan jadi macam aku yang konon tak elok kat mata kau okay :)


p/s : Oppps! Sorry lupa. Mulut orang memang kita tak boleh tutup kan. Nak aku tolong tutupkan? :)